اگر شغل، شرکت، کسب و کار و یا هر فعالیت خلاقانهی دیگری دارید اما به فکر طراحی وب سایت نبودهاید، بسیاری از فرصتهای عالی را از دست دادهاید.
طراحی وب سایت در دستیابی به اهداف مختلف و برندینگ بسیار مفید است و به رشد شغلی شما کمک بزرگی میکند.
باید گفت که طراحی قدیمی سایت؛ آن روزهایی که یک وب سایت با پر کردن مقالات بی ارزش و پر شدن کلمات کلیدی کار میکرد، گذشته است و نیاز به طراحی مجدد دارد.
امروزه طراحی وب سایت با جنبه ظاهری کاربرپسند برای موفقیت در فضای آنلاین بسیار مهم است.
اکنون طراحی سایت بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد و یکی از ملزومات یک استراتژی خوب بازاریابی دیجیتال است.
وب سایت شما مکانی است که کاربران میتوانند آنچه را که ارائه میدهید ببینند و در دسترس شما قرار بگیرند.
مردم شما را با پیامها و فعالیتهایی که انجام میدهید، چه از طریق اینترنت و چه به صورت آفلاین، دنبال میکنند و هویت شما را متوجه میشوند که یک فرصت بازاریابی عالی با مزایای بسیاری برای کارآفرینان، مشاغل جدی، استارتاپها و شرکتهایی است که نیاز دارند هویت برندشان را بین مردم گسترش دهند و در نهایت به سود بیشتر برسند.
حالا بیایید در مورد فاکتورهای مهم و اهمیت طراحی وب سایت در برنامه های بازاریابی دیجیتال خود صحبت کنیم.
اصلا طراحی وب سایت چیست؟
طراحی وب شامل مهارتها و رشتههای مختلفی در تولید و نگهداری وب سایتها است.
زمینههای مختلف طراحی وب شامل موارد زیر است:
- طراحی گرافیکی وب
- طراحی رابط کاربری
- نوشتن کد؛ از جمله کدهای استاندارد
- نرم افزارهای اختصاصی سایت
- طراحی تجربه کاربری
- بهینهسازی موتور جستجو
اغلب افراد زیادی به صورت تیمی مشغول به کار هستند تا بتوانند جنبههای مختلف فرایندهای طراحی وب سایت را پوشش دهند، اگرچه برخی از طراحان به تنهایی میتوانند همه آنها را پوشش دهند.
اصطلاح “طراحی وب” معمولاً برای توصیف فرایند طراحی مربوط به طراحی جلویی؛ فرانت اند (سمت مشتری) یک وب سایت استفاده میشود.
طراحی وب به طراحی وب سایتهایی که در اینترنت نمایش داده می شوند اشاره دارد. این امر معمولاً به جنبههای تجربه کاربر در توسعه وب سایت و نه توسعه نرم افزار اشاره دارد.
طراحی وب متمرکز بر طراحی وب سایت برای مرورگرهای دسکتاپ بود. با این حال، از اواسط سال 2010، طراحی برای مرورگرهای تلفن همراه و رایانههای لوحی به طور فزایندهای اهمیت یافته است.
یک طراح وب روی ظاهر، چیدمان و در برخی موارد محتوای یک وب سایت کار میکند.
به عنوان مثال:
ظاهر سایت به رنگها، قلمها و تصاویر استفاده شده مربوط میشود و طرحبندی به نحوه ساختاربندی و طبقهبندی اطلاعات اشاره دارد.
طراحی وب با کاربری آسان، از نظر زیباییشناسی بسیار دلپذیر است و برای کاربران و دیده شدن وب سایت شما از مسائل حیاتی طراحی است.
بسیاری از صفحات وب با تمرکز بر سادگی طراحی شدهاند، به گونهای که هیچ اطلاعات و عملکرد غیر عادی که باعث منحرف شدن یا سردرگمی کاربران شود، در آن وجود ندارد.
از آنجا که محور اصلی خروجی یک طراح، وب سایتی است که باعث جلب اعتماد مخاطبان هدف شود، حذف هرچه بیشتر نقاط احتمالی منفی برای کاربر، یکی تز نکات اساسی است.
دو روش متداول برای طراحی وب سایتهایی که هم در دسکتاپ و هم در موبایل کار می کنند وجود دارد:
- طراحی پاسخگو
- طراحی تطبیقی
در طراحی پاسخگو، محتوا بسته به اندازه صفحه به صورت پویا حرکت میکند.
در طراحی تطبیقی، محتوای وب سایت در اندازههای مختلفی که با اندازه صفحه نمایش مشترک مطابقت دارند، تنطیم شده است.
حفظ یک چیدمان و طراحی سایتی که در حد ممکن سازگار بین تمام دستگاهها باشد برای حفظ اعتماد و تعامل کاربر بسیار مهم است.
از آنجایی که طراحی پاسخگو میتواند در این زمینه مشکلاتی ایجاد کند، طراحان باید از چگونگی ظاهر شدن کارشان در دستگاههای دیگر اطمینان حاصل کنند.
مولفههای طراحی یک وب سایت عالی
با در نظر گرفتن تمامی جنبههای برنامه بازاریابی دیجیتال، یک طراحی وب کامل و کاملاً حساب شده به عنوان قلب تلاشهای بازاریابی شما عمل میکند و این قدرت را دارد که در دستیابی به اهداف سازمانی شما کمک کند.
بیایید به همه مؤلفههای مختلف بازاریابی که یک طراحی وب خوب میتواند به آنها کمک کند نگاه کنیم:
تجربه کاربری عالی (UX)
اگر وب سایت شما از فیلمهای چشمک زن و تصاویر بزرگ که زمان بارگذاری را کند میکند استفاده میکنید، حتما بازدیدکنندگان وب سایتتان ناامید میشوند و آنجا را ترک میکنند.
به همین ترتیب، اگر بازدیدکنندگان نتوانند آنچه را که میخواهند به سرعت پیدا کنند، ناوبری وب سایت شما باید بهبود یابد.
ایجاد یک تجربه کاربر پسند برای جذب بازدید کننده و جذب مجدد آنها بسیار مهم است.
سازگار با هویت بصری برند شما
اولین برداشت کاربر از سایت چیست، وب سایت شما چگونه درک میشود؟
ظاهر و احساس وب سایت شما باید با تمام مواد بازاریابی دیگر از جمله تصاویر، برگههای محصول و غیره سازگار باشد.
آیا برند تجاری شما پیام درستی در مورد هویت کسب و کار شما به مخاطب نشان میدهد؟
مواردی که باید در این مورد در نظر بگیرید شامل موارد زیر است:
• لوگو
• رنگها
• قلم (فونت)
• انواع تصاویر
• پیامرسانی کلی (شعارها و اهداف برند)
بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و استراتژی محتوا
یکی از رایجترین دلایلی که شرکتها وب سایت خود را بهینهسازی میکنند این است که برای موتورهای جستجو ارزشمند شود.
- داشتن محتوای با کیفیت که تکراری نباشد باید بخشی از هر استراتژی SEO باشد.
- داشتن محتوای تکراری در چندین صفحه میتواند رتبه موتورهای جستجوگر شما را از بین ببرد.
- داشتن محتوای جدید و به روز از طریق وبلاگ شرکت راه دیگری برای هدایت ترافیک به سایت شما و ارتقاء رتبه شما است.
بهینهسازی نرخ تبدیل (CRO) سایت
نرخ تبدیل به نسبت درصد بازدیدکنندگان وب سایت که اقدام مطلوب مانند خرید یک محصول یا ثبت نام در لیست ایمیلی انجام میدهند، اشاره دارد.
طراحی وب تاثیرگذار میتواند به بهبود طرح، متن و فرمهای آنلاین برای بهبود نرخ تبدیل شما و افزایش فروش کمک کند.
تبلیغات کلیکی
اگر تبلیغات کلیکی انجام دادهاید تا بازدیدکنندگان را به بازدید از وب سایت شما سوق دهد، اهمیت صفحات فرود را باید بدانید.
کلیک از آگهی به صفحه فرود باید برای بازدیدکنندگان یکپارچه و مستقیم باشد تا سریع اقدام دلخواه را انجام دهند.
غالباً، این آگهیها ممکن است با یک طراحی بد، منجر به قطع ارتباط بازدیدکنندگان شود.
برنامه طراحی وب سایت شما باید کل تجربه کاربر را از ابتدا تا انتها در نظر بگیرد.
با طراحی یک وب سایت تاثیرگذار کاربران با مؤلفههای مختلفی از برنامه بازاریابی دیجیتالی شما ارتباط برقرار کرده و با افزایش تجربه کاربری، آنها را مجدداً به سایت برمیگردانید و در اصطلاح مشتریان وفادار به دست میآورید که نشانهای از یک سایت با طراحی مناسب است.
اهمیت وب سایت در استراتژی بازاریابی برند شما
_وب سایت شما در استراتژی بازاریابی دیجیتال شما چقدر ارزشمند است؟
پاسخ واضح است: حیاتی است!
وب سایت شما مکانی است که بیشتر افراد با تجارت شما در تعامل خواهند بود. فعالیتهای بازاریابی آنلاین و آفلاین شما به احتمال زیاد کاربران را به وب سایت شما هدایت میکند.
آیا میخواهید در مورد خدمات و محصولات خود اطلاعاتی به کاربران بدهید، به آنها قدرت خرید بدهید و یا اطلاعات تماستان را به همه نشان دهید؟
شما ممکن است یک کمپین بازاریابی عالی داشته باشید اما از فروش ناامید شوید زیرا صفحه فرود وب سایت شما جذاب و متناسب با برند شما نیست و نمیتواند کاربران را تبدیل به مشتری کند.
یک وب سایت میتواند به دلایل مختلفی از جمله سرعت سایت، پاسخگویی یا پیمایش، ضعیف باشد.
نباید اهمیت وب سایت با کیفیت را در موفقیت استراتژی بازاریابی دیجیتال خود دست کم بگیرید.
وب سایت خود را با فاکتورهای زیر در ذهنتان بسنجید:
نرخ تبدیل: آیا سایت شما منجر به تبدیل کاربر / مشتری میشود؟
رقابت: آیا شما از رقبا بهتر عمل میکنید یا برعکس؟
برندسازی: آیا وب سایت شما هویت نشان تجاری شما را بهدرستی نشان میدهد؟
سئو: آیا در موتورهای جستجو عملکرد خوبی دارید؟
پاسخگو: آیا وب سایت شما پاسخگو و پویا است؟
سرعت سایت: آیا صفحات شما به سرعت بارگیری میشوند؟
اگر نتایجی را که میخواهید بدست نمیآورید و سایت شما برای بیشتر این فاکتورها به طور مؤثر عمل نمیکند، نیاز به طراحی مجدد یا بهینهسازی سایتتان دارید.
آیا به سایت جدیدی نیاز دارید؟
اگر فکر میکنید به سایت جدید احتیاج دارید، پس از طراحی مجدد، اطمینان حاصل کنید که عوامل زیر را در نظر بگیرید:
شما باید درباره هرکدام از مشخصههای بالا با طراح وب خود صحبت کنید تا اطمینان حاصل شود که هر تغییری که در وب سایت خود ایجاد میکنید تأثیر مثبتی خواهد داشت.
طراحی مجدد بیش از حد، اغلب باعث میشود یک وب سایت عملکرد بدتری نسبت به نسخه قبلی خود داشته باشد زیرا طراحی هر یک از این عوامل را در نظر نگرفته است.
به عنوان مثال، وب سایتی سرشار از تصاویر، فیلمها و محتوای تعاملی ممکن است بسیار عالی به نظر برسد اما این محتوا سرعت سایت را کاهش میدهند و این ممکن است نرخ پرش را افزایش دهد زیرا کاربران نمی خواهند منتظر بارگذاری صفحات باشند.
تجربه وب سایت
وب سایت شما برای چه کسانی است؟
ابتدا مخاطبان موردنظر خود را مشخص کنید و بعد سایتی را که میخواهید بسازید.
آیا طراحی شما برای:
مشتریان / خریدهای بالقوه
مشتریان / اعضای موجود
اخبار / رسانهها
کارمندان / ذینفعان داخلی
عمومی و دیگر است؟
هنگامی که میدانید مخاطبان شما کیستند، میتوانید برای هر بخش personas بسازید و یک تجربه کاربری را در محیط شبیهسازی کنید. این به شما کمک میکند تا نحوه ورود آنها به سایت و نحوه حرکت آنها را برای رسیدن به هدف مورد نظر را بهتر ردیابی کنید.
نیاز مخاطب هدف شما چیست؟
قبل از ایجاد هرگونه تغییر در وب سایت، وقت خود را برای درک مخاطبان و رفتار آنلاین آنها بگذرانید. ایدهی خوبی است که قبل از تغییر کل موارد، برخی از طرحها را در سایت فعلی خود آزمایش کنید. سپس میتوانید آزمایشهای A / B را با ایمیل یا کمپینهای تبلیغاتی خود اجرا کنید تا ببینید چه چیزی موثرتر است.
از آنجا، میتوانید صفحه را با ایجاد تغییرات جزئی در تماس صفحه به اقدام (CTA) اصلاح کنید تا بفهمید چه چیزی برای مخاطب هدف شما ایجاد میکند. پس از جمع آوری دادهها، میتوانید از آن در برنامههای خود برای ساختن یک وب سایت بهینه استفاده کنید.
وب سایت شما باید با برند تجاری شما مطابقت داشته باشد و کلیه پیامهای کلیدی را که مخاطبان شما انتظار دارند از طریق هر کانال بازاریابی دیگری با برند شما ارتباط برقرار کنند، شامل شود.
هدف وب سایت شما چیست؟
استراتژی بازاریابی دیجیتال شما باید اهداف شما را تعریف کند. این اهداف میتوانند شامل تولید کاربر، فروش یا آگاهی از برند باشد. این اهداف باید برای طراحی مجدد وب سایت اصلی باشد.
هنگام انتخاب یک طراح یا آژانس طراحی وب، باید از آنها بخواهید که چگونه طراحی آنها باید اهداف شما را برآورده کند.
همچنین تعیین KPI های قابل اندازهگیری برای هر اهداف نیز مهم است. میتوانید آنها را بر اساس تبدیل، بازدید، نرخ جستجو، میانگین زمان در صفحه یا رتبهبندی کلمات کلیدی قرار دهید.
برای اطمینان از اینکه وب سایت شما اهداف شما را برآورده میکند، باید در طراحی وب سایت 4 مورد زیر را در نظر داشته باشید:
- بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
- بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO)
- تجربه کاربری (UX)
- هویت بصری نام تجاری
بهینه سازی موتور جستجو
بهینه سازی موتور جستجو مربوط به افزایش بازدید ارگانیک شما در موتورهای جستجو است که میتوان با تکنیکهای مختلفی در داخل و خارج از سایت به آن دست یافت.
ضروری است که سایت شما در موتورهای جستجو مشاهده شود، زیرا تقریباً 93٪ فعالیت آنلاین از موتورهای جستجو شروع میشود.
باتوجه به اینکه حدود 60٪ از جستجوهای انجام شده بر روی تلفن همراه انجام میشود. امروزه اکثر وب سایتها با ذهنیت پاسخگو و ریسپانسیو یا به اصطلاح موبایل فرندلی ساخته میشوند.
هنوز تعداد زیادی سایت وجود دارد که پاسخگو نیستند، و مایوس کننده است اگر مجبور شوید از یکی از آنها در تلفن همراه استفاده کنید.
جدا از پاسخگو بودن سایت، یک طراح وب باید در مورد سایر فعالیتهای بهینهسازی صفحه مانند بهبود محتوا، ناوبری و مسائل فنی سایت فکر کند.
هر تغییری که در سایت ایجاد کنید ممکن است عملکرد سئوی شما را بهتر یا بدتر کند، این امر بر رتبه شما در موتورهای جستجو مانند بینگ و گوگل تأثیر میگذارد.
در یک طراحی خوب فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید:
ساختار و ناوبری:
کاربران باید به آسانی بتوانند در سایت شما حرکت کنند. همچنین رباتهای جستجوگر هنگام خزیدن برای نقشهی وب سایت باید راحت گردش کنند تا به درک درستی از سایت شما برسند.
زیبایی شناسی:
طراحی شما باید بسیار عالی به نظر برسد تا کاربران در وب سایت شما بمانند و بخواهند مجدداً آن را بررسی کنند.
ابرداده:
شما میخواهید وب سایت شما به شما امکان وارد کردن ابردادههای دلخواه و برچسبهای alt را بدهد، که توضیح بیشتری در مورد صفحات و مطالب ارائه میدهد.
اینکار هنگام خزیده شدن سایت، اطلاعات بیشتری در مورد صفحهتان میدهد.
عنوان صفحه و توضیحات متا نیز اولین چیزی است که یک کاربر در SERP ها مشاهده میکند و تعیین خواهد کرد که آیا آنها روی لینک شما کلیک میکنند یا خیر.
محتوا:
یک سایت باید برای ایجاد محتوای جدید عملکردی داشته باشد تا صفحات بیشتری در Google نمایان شود. این امر باعث می شود سایت شما در موتورهای جستجو پیدا شود و این بدان معناست که اطلاعات بیشتری در مورد وب سایت شما در اینترنت وجود دارد.
سایتی که همیشه در حال تغییر است، بیشتر توسط گوگل خزیده میشود.
اگر وب سایت فعلی شما برای ناوبری درست، سرعت بالا و طراحی کاربرپسند بهینه نشده است، میتوانید با یک طراح وب سایت مانند رنک پیج تماس بگیرید تا این عوامل را بهینه کند.
بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) سایت
بهینه سازی نرخ تبدیل فرآیند افزایش سایت شما برای افزایش شانس اینکه کاربر اقدامی عملی انجام دهد و نرخ تبدیل شما را بهبود بخشد، است.
تبدیل همیشه منظور به خرید محصول نیست بلکه کاملاً به اهداف شما بستگی دارد.
شامل موارد زیر است:
- ارسال فرم فرم تماس با ما
- ارسال ایمیل
- تکمیل رزرو
- ایجاد حساب
- تکمیل معاملات
شما باید سایت خود را طوری طراحی کنید که کاربران را به سمت این فراخوانها سوق دهد. یک تیم طراحی وب با استعداد میتواند همه تفاوتها را ایجاد کند، زیرا آنها میدانند چگونه تعادل بین ظاهر و کارایی را بدست آورند.
اگر آنها را متوجه اهداف خود کنید، آنها در مراحل برنامهریزی اهداف شما را در نظر میگیرند، این بدان معنی است که شما در بهترین موقعیت برای اصلاح وب سایت خود از نظر CRO قرار خواهید گرفت.
اگر چه که مدیریت و تجزیه و تحلیل CRO به تیم بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ شما واگذار شده است، اما آنها برای استفاده هر چه بیشتر از آزمایشهای A / B و چند متغیره به پشتیبانی طراحان وب سایت نیاز دارند.
تجربه کاربری (UX)
تجربه کاربری روی رضایت کاربر تمرکز دارد. هنگامی که شما یک وب سایت طراحی میکنید، باید آن را برای کاربر طراحی کنید،
UX برای طراحی وب ضروری است و ارتباط نزدیکی با SEO و CRO دارد.
موتورهای جستجو سعی میکنند به وب سایتهای مطلوب از نظر کاربران رتبههای بهتری بدهند، این امر عاملی شده است که سایتهایی با بهترین UX و تجربه کاربری طراحی شوند.
همچنین وقتی وب سایت خود را برای تبدیل کاربر بهینهسازی و سئو میکنید، به سایتی نیاز دارید که از لحاظ ناوبری و دسترسی، کاربر بتواند به راحتی در سراسر سایت پیمایش کند.
یک وب سایت جذاب از نظر بصری اهمیت دارد زیرا دیدن چیزی که از نظر کاربر لذت بخش باشد، واکنش عاطفی بیشتری ایجاد میکند.
با اینحال، تعداد زیادی از وب سایتها به عملکرد اولویت بیشتری میدهند.
این مساله خطرناک است زیرا کاربران ممکن است ظاهر یک سایت را دوست داشته باشند، اما اگر استفاده از آن دشوار باشد و صفحات بارگیری طولانی داشته باشند، بعید است که آنها تجربه خوبی داشته باشند و به سایت شما بازگردند.
کاربران وب انتظارات بالایی از سرعت بارگذاری سایت دارند. اطمینان حاصل کنید که تصاویر یا فیلمها فشرده شدهاند.
بهتر است در مراحل طراحی نسبت به سرعت سایت و اندازه پروندهها آگاهی داشته باشید. با این وجود، میتوانید از ابزار PageSpeed Google استفاده کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی بهبود سرعت سایت بدست آورید.
پیمایش برای تجربه کاربری نیز بسیار مهم است. اگر کاربر نتواند آنچه را که به دنبالش است، پیدا کند، به سمت رقیب شما میرود. همچنین گریز کاربر مربوط به پاسخگویی در دستگاههای دیگر نیز است.
هنگام استفاده از تلفن همراه، اغلب اینگونه است كه فرم های تماس و فرمهای پرداخت خیلی خوب عمل نمیكنند و باعث خروج کاربران میشوند.
یک طراح با کیفیت می تواند زیبایی شناسی را با کارآیی درست ترکیب کند. پس از اتمام سایت، باید مرتباً آن را آزمایش کند تا تجربه کاربر را ارتقا دهد.
هویت نام تجاری (BrandIdentityWebsite)
یک وب سایت درباره فعالیت و کسب و کار شما صحبت میکند. اکثر مردم با مراجعه به سایت شما، تصور اولیه از نام تجاری شما را به دست می آورند، بنابراین مطمئن شوید که از نحوه ارائه آن خوشحال هستید.
هویت برند برای UX و CRO بسیار مهم است زیرا باعث ایجاد اعتماد بین کاربر و برند شما میشود و بر تصمیم گیری آنها تأثیر میگذارد. یک تجربه بد در وب سایت شما روی برند شما تأثیر منفی میگذارد و میتواند تأثیر مخربی بر عملکردتان داشته باشد.
اگر شعار برند شما به سادگی، سرعت و راحتی افتخار میکند، پس تجربه سایت شما باید این مسئله را از طریق ناوبری، ساختار و تصاویر منعکس کند.
طراح خود را در مورد دستورالعملها، ارزشها و پیامهای برند خود متوجه کنید و مطمئن شوید که این موارد به وب سایت شما منتقل میشود.
تجزیه و تحلیل و نظارت (AnalyticsText)
مانند تمام استراتژیها، شما باید وقتی را برای بررسی کنار بگذارید. هیچ نمونهای به عنوان یک وب سایت کامل وجود ندارد. لازم است که به طور مداوم وفق داده شوید، تغییر کنید و بهینه سازی شوید تا بتوانید کاربرانتان را افزایش دهید.
اکثر سازمانها میخواهند یک وب سایت ایجاد کنند که کاربران آن را به یک اقدام سودآور تبدیل کنند. در این حالت، شما باید بدانید که چه مناطقی از وب سایت شما عملکرد خوبی دارند و چه نقاطی تاثیرات منفی دارند.
برای بهینه سازی، میتوانید هر منطقه از وب سایتتان را کنترل کنید. شما باید مدتی را برای شناخت تجربه کاربری کاربرانتان صرف کنید و صفحات کم ترافیک یا در بدون تبدیل را شناسایی کنید.
در سطح پایه، شما باید برای دستیابی به این هدف از Google Analytics استفاده کنید و هر کس میتواند بهراحتی یاد بگیرد که از آن استفاده کند.
با استفاده از آکادمی Google Analytics، یک دوره رایگان آموزشی Analytics را سپری کنید و مطمئن شوید که از این ابزار فوق العاده مفید حتما استفاده میکنید.
یک وب سایت خوب بسیار بیشتر از یک مکان ساده در اینترنت است.
برای تحقق اهداف مورد نظر خود به فکر بسیار بیشتری نیاز دارید. برای فعالیتهای بازاریابی دیجیتال باید به درستی برنامههایتان اجرا کنید.
تمام کانالهای بازاریابی که از آنها استفاده میکنید مانند: شبکههای اجتماعی، ایمیل، SEO یا PPC ممکن است با وجود یک وب سایت ضعیف کمتر موثر واقع شوند.
در پایان اگر سؤال میکنید که چرا وب سایت شما عملکرد خوبی ندارد و آنطورکه انتظار دارید نرخ بازگشتی ندارد، پس باید نقاط ضعفتان را پیدا کنید و اگر تصمیم دارید که به یک سایت جدید طراحی کنید، مطمئن شوید که تمام جنبههای طراحی یک وب سایت کارآمد را در نظر گرفتهاید.
اگر به یک شرکت دیجیتال مارکتینگ با اهداف طراحی سایت را نیاز دارید با رنک پیج تماس بگیرید.